søndag, januar 04, 2009

Hund og katt


Hunden og katten har en felles interesse, MAT. Og her venter begge to med lengsel. Begge to har en bestemt formening om at maten er forsinket. Elita: Nå må dette kjøkkenet skjerpe seg. Jeg som er en liten valp, har i dag møtt en Newfoundlandshund, og da skjønte jeg at jeg trenger mer mat. Mannen i huset mener jeg får mer enn nok. Men jeg har jo noen knep å bruke for at de andre skal gi meg noe ekstra. Ellers så ønsker vi alle faste gjester her inne ett ekstra godt nytt år. Godt nytt år til alle dere andre også.


Og så driver jeg med hardtrening for å lære meg og levere avisen.
Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Naaaw, så søøøte :)

    SvarSlett
  2. Hei hei og takk for en kjempekoselig blogg! :-)

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelige kommentarer Confiteor, Magnus og Mathilda.

    SvarSlett
  4. Anonym5:15 p.m.

    Godt nytt år!
    Mat er jo viktig, men ikke for mye vet du.
    Så kjempeflink å bære! Fortjener sikkert en liten godbit for det ja. ;-)

    SvarSlett
  5. Hei og Godt Nytt År! Håper alt er bare bra med dere.(Det ser slik ut) Artig med det fine forholdet til katten.Ser ut til å bli fine "venner". Det er ikke alltid utrykket"Som hund og katt" stemmer.Ha det fortsatt riktig bra og kos dere med hunden.Vi følger med i kulissene.

    Mvh
    Laila og Tore pluss "pelsene"!

    SvarSlett