onsdag, januar 14, 2009

Blir jeg en sirkusartist?

Jeg vet ikke om jeg blir en sirkusartist, men det er veldig gøy å prøve. Og så får jeg mye oppmerksomhet når jeg balanserer på planken. Og det liker jeg veldig godt. Jeg har fått høre at jeg vokser voldsomt. Er ikke det bare naturlig da? Er fremdeles mye mindre enn den Newfoundlandshunden jeg traff forleden.
 

 

 

 

Etter en hard treningsøkt er det godt å slappe av. Skal visst dusje i dag, det er mye møkk som må vekk har jeg fått høre, og det er slitsomt også. Snakkes. WOW WOW
Posted by Picasa

6 kommentarer:

  1. Anonym6:47 p.m.

    Fine bilder av en nydelig hund. Og ikke minst morsomt med tekst til! :)

    SvarSlett
  2. Anonym8:11 p.m.

    Søt bikkje og fine bilder Ser ut som om at den er på oppdagelsesferd... :)

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelige tilbakemeldinger Ivar og Rune. Ja, Ivar hun leter etter mat

    SvarSlett
  4. Åååååååå deg har jeg lyst å nappe i pelsen. Det liker jeg aller best med sånne ulldotter. Nappe de i pelsen. og løpe rundt og leke. Jeg er fem måneder gammel og MYE større enn deg, men jeg er en irsk ulvehund valp da. Veier 37 kilo nå, og kan vist bli nesten 100. Tjobing da blir jeg stor. Voff.

    SvarSlett
  5. Anonym1:34 p.m.

    Det var deilige bilder av en flott og elegant voksende valp. Syns du er flink, jeg. Og menneskene dine tar flotte bilder :-)
    Har i dag tildelt deg en pris inne på Daxiania-bloggen min ;-)

    SvarSlett
  6. Å for en liten søtnos. Har mye uopplevd enda. Lykke til!!

    SvarSlett